Zwrot zakupionego towaru
Z uwagi na specyficzne cechy produktów żywnościowych konieczne jest niezwłoczne powiadomienie NAS o niezgodności produktu z umową.
Bardzo prosimy jeśli wystąpi jakiś problem z przesyłką bądź z jej zawartością, pierwszy krok jaki powinniście Państwo uczynić to skontaktować się z nami pod nr telefonu 603-694-426 w godzinach 10-15 od poniedziałku do piątku bądź wysłać wiadomość na adres: biuro@kubeksmakow.pl.
Warto pamiętać, że zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni. Jednakże, takie prawo nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
Na towary, które szybko się psują, lub mają krótki termin do spożycia, odstąpienie od umowy jest ograniczone. Każdy przypadek będziemy analizować indywidualnie.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - nie może zostać otwarty. Produkt powinien zostać odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie podczas transportu.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
LUMAR Mariusz Żebrowski
„Kubek Smaków”
ul. Mostowa 53
05-200 Czarna
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami prosimy o dołączenie paragonu lub faktury. Klient ponosi koszty związane ze zwrotem towaru do Sprzedawcy.
Zwrot należnej kwoty dokonujemy bez zbędnej zwłoki do 3 dni roboczych od momentu otrzymania i zweryfikowania przesyłki ze zwróconym towarem.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie.
Reklamacje
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad. W sytuacji gdy zakupiony u Nas towar okaże się wadliwy, klient jako konsument ma prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
Reklamację należy składać na adres mailowy: biuro@kubeksmakow.pl , nr telefonu 603-694-426 bądź kierować na adres:
LUMAR Mariusz Żebrowski
„Kubek Smaków”
ul. Mostowa 53, 05-200 Czarna.
Reklamowany towar należy wysłać/dostarczyć na adres:
LUMAR Mariusz Żebrowski
„Kubek Smaków”
ul. Mostowa 53, 05-200 Czarna.
Sprzedawca do 14 dni zobowiązuje się do rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego.
W związku z zaistniałą wadą, Konsument może złożyć do Sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z poniższych działań:
- wymiany towaru na nowy;
- naprawy towaru;
- obniżenia ceny;
- odstąpienia od umowy o ile wada jest istotna.
Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.